Ya Allah, berkatilah hasil yang DiKau kurniakan kepada kami, berkatilah kota kami,berkatilah timbangan makanan kami dan berkatilah sukatan makanan kami...Ameen ya Robb.


Followers

Wednesday

Tawaran Menjadi Rakan Niaga Akademi Bekerja Di Rumah

Teks : Normi Hj Mat Yusof
Foto : Akademi Bekerja Di Rumah
Di mana sahaja akhir-akhir ini bermula penghujung tahun 2013, kita mendengar keluhan demi keluhan berkaitan kenaikan harga barang, tol, tarif elektrik dan sebagainya. Ia sejenis kemarau. KEMARAU WANG. Saya bukanlah mahu berbicara soal salah siapa, siapa punca  dan sebagainya. Itu bukanlah bidang saya. ^_^

Namun seeloknya kita mula untuk berfikir, khususnya kita ibu-ibu dan isteri-isteri bijaksana yang berada di rumah ini.
Musim kemarau wang ini alangkah moleknya kita menyingsing lengan baju untuk membuat bisnes sambilan. Dengan niat untuk menampung perbelanjaan keluarga..InsyaAllah peluang sentiasa ada, mahu atau tidak sahaja. Kalau ikutkan malasnya kita, memang indah kalau kerja kita hanya membilang drama demi drama atau sinetron demi sineitron di tv, tapi bila mengenangkan bil-bil yang yang makin bertambah, mahu bayar itu ini dengan kos berganda, sampai bila mahu terbongkang lagi? 
Jadi, atas kekangan kewangan masa kini, kami di barisan Akademi Bekerja Di Rumah memperkenalkan RAKAN NIAGA / PENGURUS ONLINE pula. Khas untuk yang tiada produk, tapi mahu menjana wang dari rumah. Modalnya hanya ketika pendaftaran. 

APA TUGAS RAKAN NIAGA?
>> PROMOSI & MEWAR-WARKAN SEMUA PRODUK/SERVIS AKADEMI BEKERJA DI RUMAH.

>> 3 Produk utama :


Hubungi saya untuk bermula.

Email : normiyusof@rocketmail.com
Sms/whats app : 019-53-94-216
Facebook : Mie Normi ( https://www.facebook.com/messages/mie.normi )